Lekcja muzyki

 

 

    Dziś prezentuję kolejne prace uszyte z filcu dekoracyjnego. To breloczki inspirowane różnego rodzaju muzyką. 

Jakie dźwięki słyszę na co dzień? Latem były to: śpiew ptaków, szum wiatru... Odgłosy naturalne, wyciszające. Muzykoterapia...

Moja gitara w ubiegłym roku szkolnym również wydawała przyjemne dźwięki. Grałam piosenki harcerskie czy piosenki dla dzieci, a także kojące duszę melodie - uwielbienie.

Muzyka inspiruje. Przedstawiam kilka breloczków o długości 8-9 cm oraz szerokości 4,5 cm szyte z podwójnego filcu dekoracyjnego. Elementy dodatkowe zostały sfilcowane z wełny czesankowej lub wycięte z arkusza filcu.

A gdzie znalazłam jeszcze inspirację? 

Klub JEDNO na północy Mazur. Miejsce, w którym "mieszka" sztuka. 

 

https://www.facebook.com/klubjedno/posts/pfbid0DnWyMaTVP9dnZGfZva1haeakSaYrrgcMbyaG4txmRKyx8QDvLTXDugMwcrcAyfgsl


    W tym pięknym Klubie można napić się dobrej kawy, poczytać ciekawe książki, także zagrać w planszówki. Już dziś zapraszam do Ogrodu Oliwnego (czy też Klubu Jedno). Wtorek, godzina 16.00 ;)

W piątki oraz niedziele to klimatyczne miejsce zamienia się w chrześcijański kościół. 

Wspólnota Ogród Oliwny to mój duchowy dom. Dzięki Panu Jezusowi i osobom, które go tworzą - moja dusza śpiewa. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mazurska Twórczość radosna

Jesień - ach to Ty

Filcowa Terapia zajęciowa