Cenny dar







Cenni ludzie. Rodzina... Przyjaciele... 
Swoje święto obchodzą 26 maja, 1 oraz 23 czerwca. Niedawno znalazłam ciekawy cytat:

"Spotykam trzy rodzaje ludzi: tych, którzy mnie potrzebują;
tych, których ja potrzebuję i przyjaciół, z którymi lubię przebywać".
Ewa Lewandowska

Czas majowo-czerwcowy to dla mnie czas obdarowywania i bycia obdarowywaną. Dobry czas...
Cieszę się moimi bliskimi, bo z powodu epidemii - żyje się trudniej. Jest więcej niepewności, lęku, braku nadziei. 
Postanowiłam wykonać kilka papierowych "dobrych darów". W środku zawierają coś cennego. Darem jest niewątpliwie Boża łaska opisana w Nowym Testamencie :)
Te Słowa są dla mnie prezentem z nieba.

Życzę Wam na koniec kilku powodów do radości;)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mazurska Twórczość radosna

Jesień - ach to Ty

Filcowa Terapia zajęciowa