Słoneczny Dzień Sztuki i Sportu...









W związku ze smutną pogodą nazewnątrz i niską temperaturą przesyłam trochę Słońca. 23 września w Grądach Węgorzewskich odbył się Dzień Sztuki i Sportu skierowany do dzieci z Buder i okolic (uczniów Szkoły Podstawowej w Budrach). Prowadzący to moi przyjaciele ze Stowarzyszenia Nowe Możliwości :)
Do tej pory mile wspominam ten czas i jestem pozytywnie zaskoczona naprawdę piękną pogodą. 


"Szukałem Pana i odpowiedział mi, i uchronił mnie od wszystkich obaw moich".  PS. 34,5

Tydzień był wyjątkowo deszczowy, w piątek natomiast mapa pogody Polski wskazywała, że deszcz będzie w całym kraju oprócz... Mazur. Dziękuję Bogu:)  i przyjmuję trochę słoty za coś normalnego. Każdy promyk słońca jest małym cudem dla mnie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mazurska Twórczość radosna

Jesień - ach to Ty

Filcowa Terapia zajęciowa